30 d’agost 2006

(I'm A) Busted Lad, Desmond Dekker

(I'm A) BUSTED LAD – Desmond Dekker
My wife and my kids
They pack upon and leave
Darling, she said
I was just to receive
What can I do?

My wife and my kids
They pack upon and leave
Darling, she said
I was just to receive
I'm a busted lad
I'm a busted lad

I told her sometimes coffee
Sometimes tea
Honey money
Don't bear on a tree
I'm a busted lad
I'm a busted lad

Will someone tell me, tell me, tell me, tell me, please
Am I right or am I wrong?
Will someone tell me, tell me, tell me, tell me, please
Am I right or am I wrong?

TRADUCCIÓ (JGVA):

Noi esclafat

La meva dona i fills
Fan les maletes i marxen
Estimat, diu ella,
Estava a punt de cobrar
Què puc fer jo?

La meva dona i fills
Fan les maletes i marxen
Estimat, diu ella,
Estava a punt de cobrar
Sóc un noi esclafat
Sóc un noi rebentat

Li vaig dir a vegades café
D'altres, té
La mel dels diners (Afecte i diners)
no aguanten l'arbre
Sóc un noi rebentat
Sóc un noi esclafat

Algú em dirà, dirà, dirà, siusplau
Si m'equivoco o tinc raó?,
Algú em dirà, dirà, dirà, siusplau
Si m'equivoco o tinc raó?