10 de desembre 2005

Pi-Iaio Bugia, 1d9 (Un de Nou), Skatalà

p-IAIO BUGIA
(lletra: J.O.Moregó / música: J.Asensio - I.Álvarez - I.Romero)

Això no hi ha qui ho pari
Els dos peus s'han embalat,
Un pitillo a la boca
I un coll ben fred a la mà.
Amb l'única intenció
De divertir-me i disfrutar,
Aquí estic per plantar-me
Fent un dance rude.

Posa't a ballar Rocksteady suaument
Tots els teus amics porten moviment!

El meu peu dret em ronda
Per darrera de l'esquena,
El que em trepitja el nas
És el meu genoll esquerra.
Un braç el tinc al cul
I l'altre em rasca l'orella,
Estic fet tot un nus
A punt de caure pel terra!

Posa't a ballar Rocksteady suaument
Tots els teus amics porten moviment!

Riddim'n'Roots, Riddim'n'Riddim
Mou malucs, (Feel that riddim man)
Riddim'n'Roots, Riddim'n'Riddim
Mou malucs, (Can you feel it?)
Riddim'n'Roots, Riddim'n'Riddim


Traducció al castellà:
p-ABUELO BUJÍA
(letra: J.O.Moregó / música: J.Asensio - I.Álvarez - I.Romero)

Esto no hay quien lo pare
Los dos pies se han embalado,
Un pitillo en la boca
Y un cuello bien frío en la mano.
Con la única intención
De divertirme y disfrutar,
Aquí estoy para plantarme
Haciendo un baile duro.

Ponte a bailar Rocksteady suavemente
Todos tus amigos llevan movimiento!

Mi pie derecho me ronda
Por detrás de la espalda,
Lo que me pisa la nariz
Es mi rodilla izquierda.
Un brazo lo tengo en el culo
Y el otro me rasca la oreja,
Estoy todo hecho un nudo
A punto de caer por el suelo!

Ponte a bailar Rocksteady suavemente
Todos tus amigos llevan movimiento!

Ritmo y Raíces, Ritmo y Ritmo
Mueve las caderas, (Siente este ritmo hombre)
Ritmo y Raíces, Ritmo y Ritmo
Mueve las caderas, (Puedes sentirlo?)
Ritmo y Raíces, Ritmo y Ritmo