04 d’abril 2006

Oh! Carolina, Folkes Brothers & Shaggy

Degut a la indisponibilitat de la lletra de la versió original (si algú la té que la passi) em limitaré a traduir la versió de Shaggy... És bàsicament més llarga... Inspirada en la original. Com que també està en dialecte jamaicà... Bé... Es fa el que es pot amb la traducció!! S'accepten tot tipus d'ajudes...

Carolina, wine your body gal
Make dem know say you have it fi mad dem

Oh Carolina (Prowl off, jump an prance)
Oh Carolina gal prowl off
Gal yuh fi jump an prance (Prowl off, jump an prance)

Carolina come bubble 'pon me
Oh watch how she groove
Carolina come wine 'pon me
Oh watch how di gal groove

Oh Carolina (Prowl off, jump an prance)
Oh Carolina (Prowl off, jump an prance)
Oh Carolina gal prowl off
Gal yuh fi jump an prance (Prowl off, jump an prance)

Oh Carolina is a girl
She dey pon top a di world
An now she rock her body
Anna move just like a squirrel
I say young baby girl
I said I love how yuh move
Yuh just a rock to di riddim anna riddim anna move
An now yuh know di girl

Oh Carolina ...

Carolina come bubble 'pon me
Oh watch how she groove
Carolina come wine 'pon me
Oh watch how di gal groove

Oh Carolina...

Well how me love how she shock
Watch how she rock
Model it a swing
Like mi grandfather clock
Gal, move yuh body
Make man dem drop
Bumper jus' a move
It jus' a cause roadblock

Oh Carolina...

All di Brooklyn gal dem
Dem know fi jump an rock
(I say) Di Flatbush Gal dem
Know how fi get up and rock (Get up an rock)

Traducció:

Carolina, mou el cos companya
Demostra que tens el que els fa embogir

Oh Carolina (depreda, salta i fes cabrioles)
Oh Carolina belluga't
Nena salta i fes cabrioles (depreda, salta i fes cabrioles)

Carolina bombolleja sobre meu
Oh mira com es mou
Carolina es belluja a sobre meu
Oh mira com la companya es mou

Oh Carolina...

Oh Carolina és una noia
la més gran de tot el món
I ara dóna marxa al seu cos
Anna es mou com un esquirol
Jo dic, ei jove princesa
Et dic que m'encanta com et mous
Només sentir el ritme, Anna i ritme, l'Anna es mou
I ara ja coneixes aquesta princesa

Oh Carolina ...

Bé, com m'agrada com em colpeix
Mira com el ritme ella segueix
Imagina't un vaivé
com el rellotge del meu avi
Companya mou el teu cos
Tomba tots els homes
Make man dem drop
Paraxocs d'un moviment
capaç de collapsar un carrer

Oh Carolina...

Tots els companys de Brooklyn
Saben moure's tenen ritme
(Crec) que els nois de Flatbush Gal
Saben com aixecar-se i ballar