30 de març 2006

Madness, Prince Buster (also Madness & Selecter)

Madness, madness they call it madness.
Madness, madness they call it madness.
It's plain to see, that is what they mean to me,
Madness, madness I call it gladness.

Madness, madness they call it madness.
Madness, madness they call it madness.
I'm about to explain, that someone is using his brain,
Madness, madness they call it gladness.

Propaganda, ministers,
Propaganda, ministers,
I've got a aim in view, I'm gonna walk all over you,

Cause madness, madness I call it gladness.
But if this is madness, man I know I'm filled with gladness,
It's gonna be rougher, it's gonna be tougher,
And I won't be the one, who's gonna suffer,
Oh no, I won't be the one, who's gonna suffer,
You are gonna be the one.


Traducció:

Bojeria, bojeria, li diuen bojeria
Bojeria, bojeria, li diuen bojeria
És fàcil veure, això és el que ells són per mi
Bojeria, bojeria, jo li dic alegria.

Bojeria, bojeria, li diuen bojeria
Bojeria, bojeria, li diuen bojeria
Em disposo a explicar, que algú està fent anar el cap,
Bojeria, bojeria, li diuen alegria.

Propaganda, ministres,
Propaganda, ministres,
Tenc una pretensió, us passaré ben pel damunt

Perquè bojeria, bojeria li dic alegria
Però si és bojeria, jo sé que estic ple d'alegria
Serà més mogut, serà més dur
I no seré jo, el que patirà
Oh no, no seré jo, el que patirà
El que patirà seràs tu