07 de juliol 2006

Solid As A Rock, The Fenicians

En exclusiva (almenys de moment) a El Racó: música i arrels, les lletres de dos temes del disc de l'any, "Stoned Moments" de The Fenicians. Per cortesia d'Oriol Moregó (gràcies). Avui:

SOLID AS A ROCK

This sound is solid

Solid as a rock

When I start to sweat

Man, I'm soaking wet

Mama, so much sweat

That’s a night I can´t forget

Hey little bird… would say a pray

This sound is solid

Solid as a rock

When I walk up and down

Man, I start to rock

Mamma I do hard work

Can you let me be the one

Hey little bird, to take your hand


Solid as a rock

Solid as a rock


Traducció (+ o - ) per JGVA:

SOLID COM UNA ROCA

Aquest so és sòlid

Sòlid com una roca

Quan començo a suar

Tiu, vaig ben mullat.

Mama, de tant suar,

quina nit! per no oblidar!

Ei! Ocellet... alcem uns precs.

Aquest so és sòlid

Sòlid com una roca

Quan vaig per aquí i vaig per allà

Tiu, em començo a enrollar

Mama, faig els treballs pesats

Em pots deixar ser l'indicat,

eh, ocellet, per agafar-te la mà?


Sòlid com una roca.

Sòlid com una roca.