11 de novembre 2006

Mangeons Du Poulet, Skunk

MANGEONS DU POULET
Basquais, français, rôti, blanc, farci, Le poulet se mange cuit cuit cuit
Ho yeah, bien cuit na na na, Qu’il vienne du coin ou de n’importe quel pays
Le poulet, l’hanoucha, le txakurra au curry, Ho yeah au curry
Moi je fais pas de chichis, je m’appelle Chidra
Mon vice c’est les cuisses et le poulet aux épices
Mais le poulet, mais le poulet, mais le poulet quel délice !
Je ferais pas d’excès de zèle quand je te briserais les ailes
Car sur ta peau lisse, je kiffe, Tu seras un délice en saucisse 7/8/9,
En 1/9/9/9 cocorico on te fera ta teuf
Chidra en complice cité wa avec les Skunka,
Sur un beat FunkSka, Gardons la ligne gars
Car ce soir on se fait quoi les gars ??! L’oilaskoa !!!!
MANGEONS MANGEONS MANGEONS DU POULET
Depuis j’ai laissé tomber le veau, le porc, le mouton
Quand c’est trop hard-core au goût c’est pas bon
Tous les gens vous le diront, ainsi je fais fais fais
A la Rachid je mange le poulet lé lé lé
Et tous ceux qui sont OK je les inviterais
Car je suis le maître du chech kebab poulet, Du couscous poulet
En panier à salade ou en 48 heures
Mesdames et Messieurs je ferais votre bonheur
Parce que cocorico je connais par cœur, Sur la vie de ma sœur, brother
Quand c’est l’heure, c’est l’heure et pas une demi-heure
Porque me gusta el pollo quand il est bien chaud !!
MANGEONS MANGEONS MANGEONS DU POULET
Aupa Rachid sukaldaria, Toi tu fais pas le polle comme moi
Le poulet chez nous c’est le txakurra, Et nous les chiens on mange pas ça
Chez les skeubas les poulets sont super craignos
Pour en choper un tu peux y laisser tes huevos
Ils se mettent à plusieurs pour faire impression
C’est là qu’il faut faire monter la pression
Tu le cognes, tu le pousses, et dès qu’il sort, boum !!
Toi tu lui tapes sur la tête avec un gros caillou
Ils sont cons ces enculés de poulets
Ils se mosquent dès que tu les fais chier
Quand tu vois un poulet c’est la tradition
Tu lui jettes des cailloux et tu lui mets des gnons
Et vraiment si tu veux pas t’emmerder, Ton poulet tu le fais sauter !!

TRADUCCIÓ:

MENGEM POLLASTRE
Bascos, francesos, rostit, blanc, farcit. El pollastre es menja cuit cuit cuit
Ho yeah, ben cuit nanana. Que vingui d'un racó de no importa quin país
El pollastre, l'hanoucha, el txakurra al curry, Ho yeah al curry
Jo no em queixo, em dic Chidra
El meu vici són les cuixes i el pollastre amb espècies
Però el pollastre, però el pollastre, però el pollastre quina delícia!
Jo no faria un excès de zel quan et trencaria les ales
Perquè sobre la teva pell llisa, tu seràs una delícia en una salsitxa 7/8/9,
En 1/9/9/9 cocorico se't farà la teva teuf
Chidra és cómplice citat i va amb els Skunk,
Sobre un beat FunkSka, guardam la línea, al·lots
Perquè aquesta tarda que fem nois ??? L’oilaskoa !!!!
MENGEM MENGEM MENGEM POLLASTRE
Després he deixat caure la vadella, el porc, el me
Quan és massa hard-core al gust no és bo
Tothom vos ho dirà, així jo faig faig faig
A la Rachid menjo el pollastre le le le
I tots aquells que estan OK jo els convidaré
Perquè jo soc el mestre del Xix Kebab, del couscous de pollastre
En un paner d'ensalada o en 48 hores
Senyores i Senyors jo us faré feliços
Perquè cocorico jo connec de memòria, sobre la vida de la meva germana, germà
Quan és a l'hora, és l'hora i no una mitja hora
Perquè m'agrada el pollastre i és ben calent!!
MENGEM MENGEM MENGEM POLLASTRE
Amunt Rachid sukaldaria, Tu, tu fas el pollastre com jo
El pollastre a casa nostre és el txakurra, i nosaltres els gossos no mengem això
A casa els skeubas els pollastres són super
Aupa Rachid sukaldaria, Toi tu fais pas le polle comme moi
Le poulet chez nous c’est le txakurra, Et nous les chiens on mange pas ça
Chez les skeubas les poulets sont super craignos
Per tallar-ne un t'hi pots deixar els ous
Ells es posen en grup per fer impressió
És allà que cal fer pujar la pressió
Tu l'agafes, tu l'empenys, i desde que surt, bum!!
Tu li pegues a sobre el cap amb una gran pedra
Són estúpids aquests enculats pollastres
S'enfaden des de que els fas chier
Quan veus un pollastre és la tradició
Tu li llances pedres i tu li poses gnons
I vertaderament si no et vols enmerdar,
El teu pollastre tu no el faràs saltar!!

Skunk - Enbata