20 de novembre 2006

I FOROKOMANTZE, Skunk

I FOROKOMANTZE
A force de passer mes nuits à y penser
A force de passer mes semaines à m’faire chier
C’est décidé, demain j’arrête de bosser !!
J’en ai ma claque de travailler pour payer l’électricité !!
Après avoir trimé toute la journée
Après l’avoir écrasé pour qu’on me foute la paix
J’ai envie de m’éclater histoire d’oublier
Je me suis pris un jour sur mes congés payées
Mais la journée est courte, il faut recommencer
Rien à faire chuis pas fait pour être exploité !!
J’ai pas envie de m’contenter d’un mois d’été pour m’évader !!
Toutes ces années à en baver pour un taulier
Quand j’fouille mes poches c’est ça qui cloche, j’ai pas de blé !
J’ai pas envie de continuer à gâcher mes meilleures années
J’préfère passer pour un fainéant que pour un héros du rendement !!
Après avoir passé ces années à bosser, à rêver à une meilleure destinée
Cette fois c’est décidé demain j’arrête de bosser
La misère est plus supportable sous le soleil de la campagne
J’en ai ma claque de travailler pour payer l’électricité !!
J’ai pas envie de m’contenter d’un mois d’été pour m’évader !!
J’préfère passer pour un fainéant que pour un héros du rendement !!

Traducció:

KAL REKOMENÇAR
Després de passar les meves nits pensant en allò
Després de passar les setmanes atabalant-me
Està decidit: demà deixo de treballar
Ja em val treballar per pagar l'electricitat
Després de currar tot el dia
Després de callar-me per tal que em deixin fer
Tinc ganes de passar-ho bé i oblidar
M'he agafat un dia de les meves vacances pagades.
Però el dia és curt... Cal tornar a començar, No hi ha res a fer
No estic fet per a ser explotat
No em val amb un més d'estiu per a evadir-me
Tots aquest anys treballant per a un patró
Quan busco a les meves butxaques alguna cosa no va bé, no tinc diners
No vull seguir malgastant els meus millors anys
Prefereixo passar per un mandrós, Que per un heroi del rendiment
Després d'aquests anys treballant, Somiant amb un millor destí
Aquesta vegada ja està decidit: demà deixo de treballar
La misèria és més soportable sota el sol del camp
Ja em val treballar per a pagar l'electricitat
No em val amb un més d'estiu per evadir-me
Prefereixo passar per un mandrós, Que per un heroi del rendiment.
Kinki - Skunk

1 comentari:

Anònim ha dit...

Xiquet,

prove de posar-me en contacte amb tu a través d'un comentari perquè no he trobat pas cap adreça electrònica on escriure't. Veuràs, em diuen Josep i t'escric des d'un poble d'Alacant. Faig un treball sobre la presència del català al punk i l'ska (i estils associats) des dels començaments dels temps fins l'any 2000. Hi ha dos treballs que se'm resisteixen i no els trobe enlloc, i alguna cosa em diu que igual em pots tirar una mà. No necessite originals, amb una còpia en format àudio aniria més que apanyat. Es tracta de "El Geni del Bosc" de Syphosis (el darrer CD el tinc i és força bo" i la maqueta CD d'un altre grup mallorquí anomenat Pedregats "Mallorca terra meva". Ja em dius alguna cosa si et fa gràcia la meua recerca.

atxera@hotmail.com