10 de novembre 2006

Basajaun Bezala, Skunk

BASAJAUN BEZALA
Bi garagardo artean Elkar ezagutu genuen
Alkohol eta ke giroan Ez naiz oroitzen zer tabernan
Zuk esan zenidan begiak gorri nituela Eta nik esan nuena hau izan zen:
Zure begiak ilunak dira gaua bezala
Zure sudurra gorria da ardo beltza bezala
zure ileak luzeak dira noraino
zure bizkarra zabala da nerea bezala
Zure gorputza ilez beterik dago Basajaun bezala
Zure ahoa irekia da Kontuz! euli bat heldu daaaaa !!
Zure begiak borobilak dira koskoiak bezala
Zure mingaina lodia da odolkia bezala
Zure larrua lehorra dago Nere zintzurra bezala ; beste kaina bat
Zure usaina gogorra da zakarra bezala
Zure titiak ez dakit nolakoak diren Debekatuak dira plafff! Aiii!!!
Zure bigotea pikantea daausinak bezala
Elkar berotu ginen egunsentia arte
Zuk esan zenidan goazen larrua jotzera
Justu momentu onean Goitika egitera joan nintzen uargg!!
Oraindik galduta nago taberna bilatzen

TRADUCCIÓ:

COM BASAJAUN
Ens varem conèixer entre dues ceveses. En un ambient d'alcohol i fum
Tu em vares dir que tenia els ulls vermells. I jo et vaig dir:
Els teus ulls són oscurs, com la nit
El teu nas és vermell, com el vi tinto
Els teus cabells són llargs, fins on??
La teva esquena és ampla, com la meva
El teu cos és ple de pel, com Basajaun
La teva boca és oberta, Ves amb compte que ve una moscaaa!
Els teus ulls són rodons, com els ous
La teva llengua és gruixuda, com la llonganissa
La teva pell és seca, com la meva gargamella, Una altra caña!!!
La teva olor és forta, com les escombraries
Les teves mamelles no sé com son, Estan prohibides, plaff! Ay!
El teu bigotis és picant, com les ortigues
Ens escalfam fins a la matinada
Tu em vares dir: anem a pegar un polvet
Just en el millor moment, vaig anar a treure el pap
Encara estic perdut buscant aquell bar...

Skunk - Lankktalo