07 de novembre 2005

El dia que vaig descobrir l'SKA: III part, els primers passos

Després de descobrir el nom d'aquells ritmes, d'aquells vents que em posseïen... Vaig començar a fixar-me més en aquella música... I un dia... En un lloc... Dues noies... Un k7...
Toxic Sons de Dr. Calypso va estremir el meu cos i la meva ànima. Va canviar el rumb de la meva vida. Fins i tot vaig regalar-ne un exemplar al Bohemi, que en aquella època era el meu millor amic... No sé si li va agradar massa.
Els següents a caure varen ser Brams, que em va ensenyar el mateix Bohemi.
Després ja no ho sé... Skatalà, Discípulos, Bad Manners, Specials, Toasters, NYSJE, Skarface, Oprimits, Syphosis, i jo què sé. I jo què sé!!!!!
Un dscontrol, Skatalites, Desmond Dekker, Toots & the Maytals, Kortatu, Skalariak, Betagarri, Obrint Pas, Komando Moriles, Selecter, Madness, The Beat...