11 de setembre 2006

Monigot, Skatalà

MONIGOT
(lletra: E.Gallart / música: Skatalà)

Era un tema que no valia res
Sobre un pare i un fill, quin cristo,
Allò mai anava bé.
A la banda no li agradava gens,
Em varem dir que tot just el canviés. "I si no?..."

Hòstia que va, monigot que balla!!

A la feina hi havia tot un merder,
''Hauràs de fer un procés''
Em va dir la Mercè
Jo en dilluns de Bàbia no anava gaire bé
"Mira maco faràs el que calgui fer" "I si no?..."

Hòstia que va, monigot que balla!!

Anava l'altre dia tot tranquil pel carrer
I veig que se m'acosta un pasma amb mala llet:
''Tú, quieto aquí parao y de cara a la paré!''
Jo em cago en tot, però m'hi posaré, o si no...

Hòstia que va, monigot que balla!!


ESPAÑOL:

MONIGOTE
(letra: E.Gallart / música: Skatalà)

Era un tema que no valía nada
Sobre un padre y un hijo, vaya cristo,
Aquello nunca iba bien.
A la banda no le gustaba en absoluto,
Me dijeron que lo cambiase enseguida. "¿Y si no?..."

Hostia que va, monigote que baila!!

En el trabajo había un gran berenjenal,
''Tendrás que hacer un proceso''
Me dijo la Mercè
Yo en un lunes de Babia no iba demasiado bien
"Mira majo harás lo que se tenga que hacer" "¿Y si no?..."

Hostia que va, monigote que baila!!

Iba el otro día tan tranquilo por la calle
Y veo que se me acerca un pasma con mala leche:
''Tú, quieto aquí parao y de cara a la paré!''
Yo me cago en todo, pero me pondré, o si no...

Hostia que va, monigote que baila!!