12 d’octubre 2005

Una altra gran nit

Fos. Literalment fos m'he quedat tot just han acabat els Discípulos. Una llàstima perquè no he prestat l'atenció merescuda a la interessant proposta de Che Sudaka.
De totes maneres he de reconèixer que una vegada més surto més que satisfet amb el concert ofert pels Discípulos: Tormantós Ska, una versió crec que dels Toasters, Africa, Monstre Bú, Losing Papers, Verde Hipocresia, Beer Friends, In the Basement, Jackpot, Fofó, Adrián un mutante más..., Buen Viaje, Perfect Day, Ska Zone, Cilinder Man, Punky's Flight, HIG, Frutos prohibidos, Sex Online, El guateque i The Satelites (no en aquest ordre: no el puc recordar exactament). En poques paraules, com podeu veure 23 temes en un concert de gairebé 2 hores. Enteneu per què és un dels meus grups preferits d'aquests últims temps?

A més, almenys un Ángel em va acompanyar: tot i l'amenaça climatològica la pluja no va cometre el que hauria estat un gravíssim error; malbaratar-nos la nit.

Com ja he dit abans, estava massa cansat de ballar sense parar com per prestar atenció als Che Sudaka, però de lluny em varen donar una bona impressió i potser tingui motius per parlar-ne més amplament en un futur. Només un apunt: el curs passat vaig tenir el privilegi d'assabentar-me d'un concert mal promocionat de The Beat, un dels grups insígnia del moviment Two-Tone. El cantant de sempre, Ranking Roger anava acompanyat pel seu fill que no ho feia gens gens malament. Doncs aquest noi portava una samarreta de Che Sudaka que em va cridar l'atenció. També em va cridar l'atenció que hi hagués més músics que public en un concert tan important com The Beat... Potser caldria que ens interessessim més per l'origen de les coses (en aquest cas de l'ska), ja que així es disfrutaria molt més de l'escena musical de BCN.

Per acabar també vull esmentar al grup que va tocar just abans de Discípulos, el nom del qual no conec. Per l'edat que tenien em varen interessar molt, fins al punt de recordar-me melancòlicament la meva incursió adolescent en el grunge. Si algú sap qui són... Ja sap...

1 comentari:

Sergi ha dit...

L'Àngel va sobrevolar Les Corts amb el mestre que li va donar les ales, gaudint d'un fantàstic espectacle d'Ska ofert per Discípulos de Otília, dels qual no en sabia res fins que algú em va il·luminar.

Llàstima que una de les meves ales estava malmesa i no vaig poder ballar tot el què hagués volgut.

Un cop acabat el concert d'ska,
de Les Corts a Pacha me'n vaig anar.
Quin horror...
les meves ales quedaren atrapades entre la multitud.
Al final la Guàrdia urbana va aparèixer repartint esbatussades
i les meves ales, definitivament, es van trencar.

Una abraçada JG