07 d’octubre 2005

IMPRESCINDIBLE

Amants de l'Ska i del bon rollo, no us podeu pedre aquesta opotunitat única. És l'últim! Si senyores i senyors, serà l'últim, perquè possiblement aquest cop la separació serà la definitiva. Aquest any l'escena skatalítica del país va rebre un regal per part d'uns dels grups fundadors de la mateixa: el mític grup Skatalà va decidir, amb motiu de la celebració del 20è aniversari de la formació de la banda, "readjuntarse" per fer una selecta però intensa minigira recobrant els mítics temes.
Per prudència vaig aprofitar la primera oportunitat al meu abast: el Reggus. I qué bé! Qué bé! "Borinot, borinot, borinot, borinot". Llunàtics embolingats. El Rankin' Roure i el Steve Waiter. Viatges que ningú es pensava, fins i tot en el temps, per jungles concretes i canyons de Navarone. Entre altres Skatalahits.
I es clar, com que cal anar sempre fent d'aquí, per no ser barato ni kumbayà, aprofitaré la que sembla la definitiva oportunitat per a viure un directe d'aquesta gent:
29 d'Octubre, Sala Apolo, ULTIM CONCERT SKATALÀ
12 euros, preu únic.
Jo ja tinc l'entrada!!!!
Skatalà Official Site

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bones, tal com dius serà l'última en principi...

Fa pocs dies al concert que van fer a St. Hilari vaig estar parlant amb el cantant i em va comentar que ara si.. que ja és la retirada definitiva. Que cadascú segurià la seva carrera per la seva part.

Tots a BCN dons..

Salut.