10 de febrer 2006

Fermin Muguruza enllesteix nou disc a Jamaica

A continuació reprodueixo el comunicat que podeu trobar en múltiples idiomes a la pròpia pàgina de Fermín:

http://www.muguruzafm.com/

COMUNICAT 029 de MuguruzaFM

Aupa companys:


Des de primers d’any estic instal·lat a Kingston, on estic realitzant
la gravació del meu nou disc. En aquesta nova aventura, m’acompanyen Jon Elizalde, Xabi Solano i Xabi Pery, amb els quals vaig anar polint durant el 2005 els temes que composaran aquest nou treball. A més d’aquests 4 músics bascos, també han participat els següents músics jamaicans a les sessions de gravació que vam realitzar als estudis TUFF GONG international :

Bateria: Wayne "C#" Clarke (Steel Pulse, Shaggy)
Baix: Daniel "Axe Man" Thompson (Black Uhuru)
Guitarra: Wayne Armond (Jimmy Cliff)
Teclats: Franklin "Bubbler" Thompson (Black Uhuru)
Percussions: Uzziah "Sticky" Thompson (Sly&Robbie)
Saxofon: Dean Frasier (Rita Marley, Luciano)
Trompeta: David Madden (Skatalites)
Cors: Keisha Patterson (Sinead O'Connor), Leba Hibberts (Toots&The Maytals), Pam Hall (Fab5)
Tècnic de so: Errol Brown
Productor: Clive Hunt
Cors en dos temes de I-Threes: Rita Marley, Marcia Griffiths, Judy Mowatt