02 de gener 2006

Gangsters, The Specials

Spoken: " Bernie Rhodes knows, don't argue."
Why must you record my phone calls?
Are you planning a bootleg L.P?
Said you've been threatened by gangsters
Now it's you that’s threatening me.

Can't fight corruption with con tricks
They use the law to commit crime?
I dread, dread to think what the future will bring
When we’re living in gangster times.

"Don't call me Scarface!"

Don't interrupt while I'm talking
Or they'll confiscate all your guitars.
A catch - 22 says if I sing the truth
They won't make me an overnight star.

Don't offer us legal protection
They use the law to commit crime.
I dread to think what the future will bring
When we're living in real gangster times.
"Bernie Rhodes knows, don't argue."


Traducció:

"Bernie Rhodes ho sap! No discuteixis!"
Perquè has d'enregistrar-me les trucades?
Estàs preparant un LP en directe?
Dius que els gangsters t'han amenaçat
Ara ets tu qui m'ha amenaçat a mi.

No pots lluitar contra la corrupció amb trucs estúpids
Empren la llei per a cometre crims?
Tremolo, tremolo al pensar que depararà el futur
Ara que vivim en temps de gàngsters.

"No em diguis cara-cicatriu!"

No m'interrompis quan estic parlant
O et confiscaran totes les guitarres
Un grapat - 22 diu si canto la veritat
No em faran famós d'un dia per l'altre.

No ens ofereixis protecció legal
Empren la llei per cometre crims.
Tremolo quan penso què depararà el futur.
Ara que vivim en temps de gàngsters.

"Bernie Rhodes ho sap, no discuteixis."