19 de març 2008

Sin Papeles a la Festa de les Corts

A l'Octubre de l'any passat com ja és habitual sempre que les obligacions laborals m'ho permeten vaig a les Festes de les Corts. Encara que no sàpiga qui hi tocarà, sé que hi haurà algun d'aquests grups que a mi em fan molt el pes. I aquest cop aquest fou el cas. Ja que vaig arribar a BCN amb la intenció d'anar-hi sense tenir ni idea de qui havia de tocar, només coneixent el costum dels organitzadors de les festes.

Des d'aquí, el meu més absolut suport als organitzadors de les Festes de les Corts, davant la informació que donaren en aquell concert de que l'alcalde Hereu els prohibirà seguir organitzant les festes a la Plaça del Sol de Baix, no sé encara per quin motiu... Perquè després diguin que el PSC són d'esquerra, i es dediquen a prohibir les festes populars.

Fet l'apunt, diré que el concert dels Sin Papeles no és el millor que els hi he vist fer. Ara bé, cal reconèixer que varen fer un bon concert, repassant la majoria de temes del seu últim disc (Duermes?). Els Sin Papeles també repasaren alguns dels temes del seu anterior disc (Traumas Infantiles), que publicaren quan encara es deien "Los de Otilia"... I el moment que més va emocionar la fauna asistent a la festa fou quan varen entonar els acords de "La Puta del Camp Nou", un tema mític anterior a la dissolució dels Discípulos de Otilia.

Ha passat tant de temps que no recordo exactament les cançons que varen tocar... De totes formes us convido a visitar-ne la web:


O d'adquirir-ne l'últim treball (...Duermes?).