27 de març 2008

Concert Skalariak final de Gira 2007 a Barcelona

Em vaig agafar un cap de setmana i em vaig gastar 1oo euros per anar des de Madrid a Barcelona per anar al final de gira d'Skalariak a Barcelona, a la sala Razzmatazz.

El concert va servir a Skalariak per enregistrar un CD/DVD en directe (hi sortiré jejeje!!!!!).
L'audiència de públic va ser impressionant, amb un ple total amb fins i tot la revenda exhaurida.
La Sala Razzmatazz fins a dalt. I el concert, impresionant.

Com a tota la gira, el concert estava dividit en tres parts, cada una de les quals iniciada per una de les ja conegudes Sarrera... I formant una selecció de les grans cançons del grup. Temes i temassos (em puc equivocar perquè fa molt de temps i la memòria juga males passades): Anti-canción, Corazón Rebelde, Hartu, Rude Control, Global Musik, A buen ritmo (i el públic embogit), Oligarquía, José República, Errainuaren modura, Nuestra manifestación, Todos los hintxas, Vodka revolución, SRK, La maquina ska (pa mi esta sobra... hay de mejores), Luz Rebelde, Ruido, Fuego, Emakume askea, Naturarekin bat, Puto Alcohol, Jaia, Despídeme, Segi, segi, segi..., Sólo vivir, Corazón Rebelde. I alguna més que es va quedar fora del DVD. (Per cert, encara me l'he de comprar el disc!!!)

Un concertàs que segurament tanca una etapa i esperem que en comenci una altra de més llarga i constructiva.

PS: PEr cert, el concert va ser molt més genial que el que varen fer a Madrid amb motiu de la mateixa gira!!!!! EL públic va respondre molt millor i la sonorització va ser gairebé perfecta. Genial! Mireu que ho trobo a faltar!