16 d’agost 2007

Se atormenta una vecina

Una bona amiga meva va estar recomanatme amb una insistència desproporcionada aquest grup. Em deia:

T'encantarà. Són la óstia. A mi m'agraden molt... Fan una música així com funky amb algú toc reggae de tant en tant (i tan de tant en tant) i són uns catxondos.

I així cap a principis de Juny coincidint amb un cap de setmana que havia de ser a BCN vaig anar amb ella i els seus amics i amigues a veure "Se atormenta a una vecina". I sí, tenia raó. Tot i que el funky potser no és la meva música preferida, m'ho vaig passar molt bé.

"Se atormenta..." vàren tocar després d'un altre grup que està molt bé: Rauxa, i del qual ja n'he parlat algun cop. El que va passar és que durant Rauxa es varen apalancar a una taula amb les birres... (Jo es que preferia anara a fer el ridícul ballant i tal... però...)

Però quan va començar "Se atormenta...", a part d'un canvi de públic (no total, doncs n'hi havia de enganxats als dos grups), i d'un canvi de sonoritat, nosaltres varen patir un canvi d'ubicació i d'actitut global: varem anar cap al concert i les meves amigues es varen emocionar.

Evidentment "Se atormenta una vecina" tenen quelcom especial, a més del nom, a més d'una evident manca de sentit del ridícul, i a més d'un sentit de l'humor molt propi. Tenen estil. I les versions de les cançons que coneixia estaven molt bé...

Així que si sentiu a dir que aquests toquen pel vostre barri, i no teniu res millor que fer ni prejudicis en contra del disco-funky, feu-hi un cop d'ull. Si no us mola la música, com a mínim us podreu partir el cul amb les parides del grup...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei ei ei ei!!

Moltíssimes gràcies per la propaganda gratuïta i per la infinitat de piropos!

Ens veiem!!

http://www.seatormentaunavecina.com

JGVA ha dit...

De res...
Normalment soc sincer, així que si us torno a veure i decepcioneu també ho faré constar així que fóra dormir-se!

Salut!

joan ha dit...

t'esperem doncs el 26 d'Abril al guinardó!

i tan si defraudem com si no entres al mateix blog de se atormenta i hi deixes la teva crítica! ens faria molta ilusió!!

apa!