15 de gener 2007

L'Été, Skunk

L'ETÉ
La lune et le soleil, les étoiles et puis nous
Toi c’est mon lapin bleu, moi c’est ton roudoudou.
Il fait beau comme un dingue, beau à fond de ballon
On s’aime comme des malades, du sol jusqu’au plafond.
La nouvelle est tombée au bulletin météo
A partir de maintenant pour toujours il fait beau.
La lune et le soleil, les étoiles et puis nous
Toi c’est mon lapin bleu, moi c’est ton roudoudou.
Tous tes yeux dans les miens, sur un éléphant blanc
Je te veux à jamais et à tout bout de champ.
Je te veux toute entière, tu seras ma moitié
Nous danserons des slows tout en haut des rochers.
Ca va être badou, la météo l’a dit, Youpi ! (Youpi)
C’est l’été pour la vie, Youpi X 8
C’est l’été pour la vie, la météo l’a dit.
Toi et moi c’est champion, nous deux c’est formidable.
Nous irons vivre nus seuls sur un tas de sable.
Nous mangerons des fruits et des noix de coco.
Nous nous regarderons tout en buvant de l’eau.
Tu es sensationnelle, et je suis épatant.
Je serai le papa, tu seras la maman
Mon gnougnou à moi, mon kiki, ma belette, mon bonbon
Mon chaton, mon petit écureuil
La Terre peut s’arrêter nous nous en battons l’œil.
Comme deux poissons dans l’eau, nous nous tiendrons la main
Nous baignerons dans l’huile jusqu’à la Saint Glinglin
L’amour c’est pour toujours, la météo l’a dit, Youpi !
C’est l’été pour la vie, Youpi X 8, jusqu’au bout de la vie.

Skunk - Giltzak / Les Clefs

Traducció:

L'ESTIU
La lluna i el sol, les estrelles i nosaltres
tú ets el meu conillet blau, jo soc el teu manyoquet.
Fa super bon temps, fins a la bogeria,
ens estimem com malalts des del terra fins al sostre
La notícia ha arribat amb la informació meteorológica
a partir d'avui farà bo per sempre
La lluna i el sol, les estrelles i nosaltres,
tu ets el meu conillet blau, jo soc el teu manyoquet,
tots els teus ulls als meus, sobre un elefant blanc,
t'estimo fins sempre i amb abundància.
T'estimo tota sencera, seràs la meva meitat,
ballarem balades a dalt de les penyes.
Serà guay, ho ha dit l'infome del temps, yupi!
És estiu per a tota la vida.
Tu i jo som uns campions, no nostre és formidable
anirem a viure sols sobre un gra d'arena,
menjarem fruites i cocos,
ens mirarem mentre bebem aigua,
tu ets sensacional, i jo soc alucinant,
jo seré el pare, i tu la mare.
El meu amoret, trosset del meu cor, la meva fura, el meu bombó,
la meva moixeta, el meu petit esquirolet,,
la terra es pot aturar, no ens importa gens,
com peixos a l'aigua anirem de la mà
serem feliços i menjarem perdius.
L'amor és per sempre ho han dit a l'informe del temps
és estiu per a tota la vida, fins al final de la vida.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola,

ja se que el comentari queda fóra de lloc, però com no crec que encara llegiu els comentaris de l'any passat ho dic aquí.

M'agradaria molt trobar la cançó de HOOLIGAN de dennis brown, perqué, si és la que jo crec, porte buscant-la moltíssim temps.

Si me la poguereu enviar... el meu correu és: delajotaalaena@hotmail.com

moltes gràcies

JOAN

PD: Les meues felicitacions per la pàgina