27 de gener 2007

Kein Mensch Ist Ilegal, Skunk

KEIN MENSCH IST ILEGAL
Galduta nago, paperik gabe, gizaki ilegal bihurtu naiz,
Behin ta berriro botatzen naute herri batetik bestera.
Eta ikusten jan behar dela, edozein lana onhartzen dut.
Agian hil beharko naiz nagusia aberatsago izan dadin.

Mundu libre madarikatu honetan neretzako lekurik ez dago,
Traven jaunak aipatu zuen ontzi batean, beharbada ito beharko naiz.
Gizartearentzat ez naiz ezer bainan hustiratzen nau.

Traducció:

Estic perdut, sense papers, m'he convertit en un humà il·legal,
Em fan fora d'un país a un altre, una vegada i una altra,
I com hem de menjar, accepto qualsevol feina,
Tal vegada hagi de morir-me per a que el patró es faci ric

En aquest maleït món lliure no hi ha lloc per a mi,
Potser m'ofegui en un vaixell com el que va citar el senyor Traven.
No soc res per a la societat, però m'explota.
Skunk - Giltzak / Les Clefs