16 de juny 2008

Impressionant: Guns of Navarone amb Ukelele i Melòdica!!!!!

5 comentaris:

kapde ha dit...

Què gran!...

Jo recordo que vaig descobrir aquesta melodia en el tall Skampilation del Lock, stock & Barrel de Mr. Review.

Ens podries il·lustrar amb la història d'aquesta mítica peça. Si no ho has fet ja.

Salutacions.

Anònim ha dit...

Estaria bé un post sobre aquesta melodia. Jo diria que la vaig sentir per primera vegada a un concert de Laurel Aitken o de Skatalites.

Salut.

JGVA ha dit...

A llarg termini no faltará un post sobre la mítica Guns of Navarone, de moment, si la busques al cercador del blog, segurament hi apareixerà alguna referència (especialment per la versió de Skatalà de la versió de The Specials de la versió de The Skatalites).

:D

JGVA ha dit...

PS: Últimament no tinc massa temps, per això tinc aquest blog una miqueta oblidat.

Espero que de tant en tant m'aniran sorgint moments per continuar explicant cosetes del fantàstic món del reggae i de l'ska.

Anònim ha dit...

Esperem que sí :)

Salut i molt bon estiu.